1000JA LUBIĘ ŻELKI,~~TY LUBISZ ŻELKI,~~WSZYSCY LUBIĄ ŻELKI!

czwartek, 27 marca 2014

Hejka!

Hejo! Jestem Ema i wpadłam sobie na pomysł prowadzenia bloga o żelkach. Jak myślę chyba jako pierwsza zrobię bloga tylko o żelkach :-P
Na tym blogu będę was zapoznawał w świecie żelek i powiem wam jak co smakuje, a jak nie. Wprowadzę opisy żelek. Uwzględnię:
- ich wygląd,
- ich zapach,
- jak będę mogła- z czego są zrobione,
-jak się je je (np. czy nie przyklejają się do zębów),
- a prede wszystkim- w jakim są smaku.
Postaram się nakręcić filmiki z opinią o żelkach, ale nie zawszę będę mogła, bo mieszkam w czarnej dziurze i mam nadzieję że szybko się przeprowadzimy ;->
 A! Właśnie. Zapomniałam wspomnąć że w miarę możliwości będę kupować żelki, bo- po pierwsze- mam niski budżet,po drugie często wykupują mi żelki :-(
 Możliwe że pomoże mi ktoś czasami w ocenie żelek, bo od czego są przyjaciele? Albo ewentualnie pomoże mi siostra:-)


Więc życzę miłego czytania :-)

Ema

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz