1000JA LUBIĘ ŻELKI,~~TY LUBISZ ŻELKI,~~WSZYSCY LUBIĄ ŻELKI!

czwartek, 24 kwietnia 2014

HARIBO smak radości...

Kto nie zna żelek HARIBO? Nie no podejrzewam że wszyscy je znają bo to na prawdę dobra żelkowa firma:-)
Ale nie o tym teraz. Nie będzie również objadania się żelkami :-C.
Chodzi o to że trochę dziwi mnie ta reklama:
Ta mała okularnica mówi że jak wytrzymają to dostaną więcej żelek. A te dzieci się rzucają na te (chyba) siedem żelek.O.o No ja na ich miejscu trochę bym poczekała bo chciałabym dostać więcej tych żelek, a tak to muszą te siedem tylko c`nie-,-? No więc wg. mnie reklama troszkę bez sensu. Nawet moja młodsza siostra- co jest taka mniej więcej w tym wieku jak te dzieci- jak jej powiem że jak się teraz wstrzyma to potem dostanie więcej, to ona się wstrzymuje. A po drugie to robią z tych dzieci we wszystkich reklamach (nie tylko w Haribo) idiotów. Bo tutaj jakby nie umiały myśleć. 
No podsumowując- żelki Haribo to lepsze jak ich więcej jest. :-P
Ja chcę żelki HARIBO :-(

EmellyJelly :-P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz